Bakkertjesopdefiets.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Groetjes,

Arjan en Jose

p.s. geen bijdrage voor foto's doen, wat misschien gevraagd wordt via de site, , dat is helemaal niet nodig!

Reacties

Reacties

afra.steenvoorde@gmail.com

Hoi Arjan en Jose,

Natuurlijk gaan we jullie volgen. Erg leuk dat jullie ons zo van jullie komend avontuur op de hoogte gaan houden. In ieder geval een goeie reis ernaar toe. Heel veel fietsplezier, vooral genieten en zonnige dagen.
lieve groet,
Afra en George

Gre

Nou wat gezellig, we gaan jullie volgen en missen!

Mam en pap

Wat zullen we jullie missen we hopen dat het mooi weer wordt heeeeeele dikke zoen tot snel

Jose

Nou ik jullie ook hoor!
Het begint wel te kriebelen nu... Nog drie nachtjes slapen.... Het weer is niet veel belovende en we zijn blij dat we naar het zuiden , met hopelijk mooi weer fietsen.
Ik heb de eerste drie overnachtingen geboekt, dus dat is ook lekker al geregeld. De rest doen we per dag, kijken waar we uitkomen en of we een rustdag nemen,

Pap en mam

Wat jammer van je schoenen leuk om zo met jullie mee te reizen heel veel plezier hier giet het op dit moment liefs pap en mam

Pap en mam

Wat zijn jullie heerlijk op vacante geweldig om dit te lezen het was hier echt strand weer wat .leuk dat Floortje loopt heel veel liefs dikke zoen tot schrijfs xxxxxxxxxx

Pap en mam

Nogmaals dikke kussen en slaap lekker na zo een mooie tocht xxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!