Bakkertjesopdefiets.reismee.nl

Verona!!

Ja hoor, eindstation gehaald. Een probeerden we een klein stukje toeristische fietsroute via de Mio te doen, maar na het eerste klimmetje zijn we daar meteen vanaf geweken! Ar riep nog wel tijdens deze klim, waar we na gister echt niet op zaten te wachte, geniet godv..... Van het uitzicht Jo!! Toen de route optie op de Mio gewijzigd en Een zo makkelijk mogelijke weg recht door naar Verona! We kregen toch nog een tweede bergje te verwerken, maar die ging makkelijk omhoog op een mooie geasfalteerde weg. En nu zitten we in Verona. Treinstation voor morgen is ongeveer 4-5 km hier vandaan, dus we gaan oprijd ontbijten en dan naar het station. Het zal ons niet gebeuren dat we de trein missen!.

Papenmam

He he gefeliciteerd dappere dodo's wat geweldig ik kijk al uit naar Woensdag ik weet echt niet meer hoe jullie eruit zien het zal wel even wennen worden tot snel dikke kus xxxxxxxx papenmam

Jose

We zien er ook wel wer naar uit om lekker naar huis te gaan en jullie allemaal weer live te spreken!
Vanmiddag heerlijk in de zon op een terras in de oude stad gezeten! Wat een prachtige stad is dit! Tot gauw XXX