Bakkertjesopdefiets.reismee.nl

Vervolg Fernpass

Eerst nog even een toevoeging aan het vorige verhaal. Aan het einde van de Fernpass na de zware afdaling moest ik, waarschijnlijk van alle spanning, enorm plassen. We stopten bij twee bankjes en een Maria altaartje, waar, zoals bij elk heiligen beeld mini kapelletje, keurig verse bloemen stonden en een kaarsje brandde. Net toen ik wilde gaan "zitten" maande Ar mij tot wel een beetje eerbied!! Ik moest niet richting Maria plassen, poeh net op tijd kon ik achter een boom verder. Sta ik daar nog maar net te plassen, zie ik op 50 meter afstand de tandemrijders aankomen!! Hop broek weer omhoog en gelukkig waren we vlak bij het hotel, want die moest na deze aktie wel even gewassen!! Blij dat we alles zo goed volbracht hadden zag ik nog een nieuw kaarsje bij Maria staan en wilde deze aansteken. Ar zei" kijk een goed Jo, het is een reservekaars. En een brandend kaarsje in dat houten hokje van Maria waar ook nog diverse takjes enzo bij waren gestoken was genoeg! Bijna brandje gesticht! Dus Ar had mij gelukkig twee keer behoed om niet de vloek van Maria over ons heen te roepen! Poehhh!

Reacties

Reacties

Pap en mam

Wat een mazzel dat je Ar bij je hebt anders had ik het zonet nog niet geweten xxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!