Bakkertjesopdefiets.reismee.nl

Naar Untermeitingen

Over vandaag;geen dag om over naar huis te schrijven eigenlijk! Vol goede moed vertrokken we vanmorgen, na een prima ontbijt. De Mio is soms niet zo snel en we hebben het eerste gedeelte van de route via de bewegwijzering met de Via-bordjes. Toen de Mio het signaal oppikte vonden we het vreemd dat hij de kilometers optelde...maar de bewegwijzering was overduidelijk en we bedachten dat de kilometers vanaf het oorspronkelijke startpunt in Donauworth dus optelde... De route kaart via ons boek, met kleine overzicht kaarten gaf ook niet veel duidelijkheid en we kwamen borden Meitingen tegen, dat zou toch wel tussen ober-en Untermeitingen liggen? Maar helaas na 15-20 kilometer moesten we toch echt bekennen dat we richting Donauworth fietsen, dus de tegengestelde richting!! En wij maar denken dat we de navigatie perfect snapten! Dus draaien met de hele boel en na een kort baal momentje gewoon weer fluitend terug ! Na 40 km kwamen we dus weer in Augsburg! Waar op dat moment een enorme optocht was van allerlei wagens en dansende mensen, honden, paarden en weet ik wat miet meer. Volgens Ar was voor ons..ze waren zo blij ons weer te zien! Aan de optocht leek geen eind te komen en we zijn door de kijkende mensen massa met onze bepakte fietsen gelopen en de route in de juiste richting gaan fietsen. We hebben ons geboekte hotel lang niet gehaald en toen we het toch redelijk genoeg vonden voor vandaag hebben we een hotel gebeld en die hadden nog een kamer vrij. Adres in de Mio gezet en daar kwamen we aan! Op een soort industrie terrein!! Ongezelliger kon niet, maar wij waren toch blij. Groot intaliaans restaurant er naast waar makkelijk 250 man in kon maar wij zaten er met z'n tweetjes. Eten was echt niet lekker en zelfs het ijs was oud met brokjes! We kregen spontaan de slappe lach en we zullen maar zeggen dat we een hoop geleerd hebben vandaag. Het hotel is trouwens prima! En ook het weer was mooi vandaag! Dat dan wel gelukkig! Op naar morgen! Het weer ziet er voor de ochtend niet best uit, smiddags wordt het beter. Dat wordt dus lekker uitslapen!

afra.steenvoorde@gmail.com

Hoi Arjan en Jose,

Fantastisch ,dat is echt genieten als wij jullie verhalen lezen. Een goeie soap is er niets bij. Het is echt een groot avontuur aan het worden en dat wilden jullie toch!
geniet ervan en wij duimen voor droog weer.
Afra en George

Hans en Aad

Misschien kunnen jullie beter met de terugweg beginnen? En zitten je schoenen lekker? Knuf voor allebei!

Agnita

Nou stoer hoor. Als je jarig bent krijg je een kompas! En slaap maar lekker uit, en vol goeie moed verder. Veel plezier!

Jorien

Hilarisch komt niet meer bij.
Mazzel dat ze nog een kamer vrij hadden evengoed!;)

Jose

Aan Ma, de schoenen zitten heerlijk! En we zijn inmiddels veeeel wijzer!

Afra en George

Nou ' bakkertjes' het gaat steeds beter. Morgen veel succes en vooral genieten van de mooie uitzichten tijdens de klim naar boven.Wij duimen voor goed weer.
Gr.Afra en George

Agnita

Oh daar had ik bij willen zijn. Ar die op zijn bekende manier, met kniebuiginkjes ect, als Von Trapp himself de ontbijtzaal verlaat!!!!! Viel spaz nog. Xxx

Jorien

Daar had ik ook bij willen zijn! Wat een avontuur zeg. Echt een bijzondere vakantie. Ben bijzonder trots op jullie. Bikkels allebei en met name mama!
En evengoed de eerste stappen van Floor gezien via face-time gelukkig !!! Dikke kuss hvjdwjwva Jorien

Jose

Ja Ag, en dan in zijn fiets-outfit het was hilarisch!