Bakkertjesopdefiets.reismee.nl

Starnberg

We zijn vanmorgen om half negen vertrokken van huis, niet uitgezwaaid door Marit die nog in een diepe slaap was. We hebben haar heel snel gedag gezegd en zijn vertrokken! We hebben perfecte reis gehad en mooi weer onderweg. Geen files en maar een klein stukje langzaam rijdend verkeer. Om een uur of half elf vroeg Ar; In welke tas heb jij je fietsschoenen?? NEE...Niet waar he? Je maakt een grapje? Anders vraag je dit niet pas om half elf....toch? Maar helaas ... Te laat om weer terug te gaan moet ik met schaamrood op mijn kaken bekennen dat ik mijn super-heerlijke Bontrager fietsschoentjes keurig in het schoenenkastje heb laten staan! Wat een tegenvaller! Dat zijn heerlijke perfecte fietschoenen, die super makkelijk in en uit de pedalen klikken zodat mijn voeten goed op de pedalen blijven. Dat is even balen! Marit gebeld en gevraagd of die wil informeren of ze naar een van de volgende hotels gestuurd konden worden...... ja hoor dat kon, belde ze even later op, het duurt alleen ruim een week! Goed onze eerste gang is dus morgen naar de fietswinkel hier in Starnberg, gelukkig om de hoek van het hotel. We hebben vanavond heerlijk gegeten bij het Italiaanse restaurant wat aan het hotel verbonden is. Buiten tussen de olijfboompjes. Voor de koffie zijn we toch maar naar binnen gegaan want het werd wat fris buiten. Alvast gekeken of de Mio de route voor morgen goed oppikt, en dat deed hij prima en zo gaan we morgen naar Augsburg om daar te overnachten en vandaar gaan we de Via Claudio Augusta oppikken. Gelukkig ziet het weer voor morgen er goed uit! Morgen gaan we dus volledig op de Mio af en die moet ons naar Het hotel in Augsburg leiden.

Agnita

Nou veel plezier. Oplader voor de Mio mee? Extra kaart - voor de zekerheid?- telefoon volgeladen? En gaan dan maar! Veel succes, en plezier. Of zal ik je schoenen ff brengen Jo?

Heleen

Nee hè, heb je aan alles gedacht.....dat wordt een extra nachtje in de hooiberg :)

afra.steenvoorde@gmail.com

Hoi José en Arjan,
Dat was al snel crisis in ' fietsclub bakkertje', maar gelukkig zijn jullie niet snel van het 'padje' af te brengen. Zet'm op en hopelijk als jullie dit lezen hebben jullie de eerste fietskilometers al gemaakt.
Veel plezier.
Gr. Afra en George

Jorien

Fijn om jullie zo te volgen! Mis jullie nu al.
Gelukkig hebben jullie nieuwe fietsschoennen gescoord voor mam! Veel plezier nog dikke kuss ook van Floor en Arjan