Bakkertjesopdefiets.reismee.nl

Van Merano naar Kaltern

We hebben prima geslapen in ons twijfelaartje! Wel een echt klein bedje hoor! Vervolgens hebben we heerlijk buiten op het terras ontbeten! Het is prachtig warm weer vandaag. Het was een beetje zoeken om vanaf het hotel naar de route te kiemen, er waren wat wegwerkzaamheden. De route van de mio was dus niet goed te doen en daarom zijn we via de aangegeven fietsroute naar de volgende plaats gegaan. Helaas was dit weer dezelfde weg langs het water en appelboomgaarden. De Mio gaf telkens een andere richting aan, weliswaar naar boven met flinke klim in de hitte, dus dat hield ons even tegen maar toch hebben we dat gedaan Gelukkig maar want het was meteen weer veel afwisselender en leuker om te fietsen en met mooie uitzichten over de beneden gelegen plaatsjes. Het was erg warm en we besloten vanmiddag lekker bij het meer een hotel te zoeken en lekker bij water te gaan liggen. Alle hotels vol tot onze schrik! En het hotel wat nog wel een kamer had was boven ons budget! Dus toen maar een klein stukje van het meer af hebben we bij het zoveelste hotel gevraagd en ja hoor, alleen...twee eenpersoonskamers! Wij vonden het prima! De dame van de receptie had zelf nog wel andere hotels in de buurt gebeld voor een vrije tweepersoonskamer maar kwam ook alleen op het toch echt te dure hotel uit! Dus daar liggen we dan nu gescheiden. Het is een mooi nieuw hotel met nog een oud hotel ernaast en daar hebben wij twee kamers, nou trouwens, ik heb er drie! Een piepklein toiletje, een badkamer van 50 bij 50 cm en een klein slaapkamertje! Ik heb dan ook drie sleutels, want ik gebruik ze wel alleen! Ar ligt op zolder en heeft ook een heel smal klein kamertje met douche en wc. Alles is best oud maar wel netjes. Het is spotgoedkoop en we hebben halfpension geboekt. Tot onze stomme verbazing is op het dak van het nieuwe hotel een klein zwembadje met ligbedden en dat was genieten! Helaas werd het wat bewolkt maar we hebben daar lekker even gezwommen en geluierd! Het eten was super! Een vijf gangen diner, heerlijk buiten op het terras met wijn uit Kaltern! En dat voor 14,- euro ! Ar en ik hebben op de gang innig afscheid genomen en Ar zei nog wel:" als ik bang ben vanavond, niet schrikken hoor! Dan kom ik misschien met mijn hele matras van zolder bij jou slapen!" Nou je snapt ik het het kaartje " Bitte nicht storen" aufgehangen ! Ha ha

Reacties

Reacties

Agnita

Van de twijfelaar naar eenpersoons.....
Klinkt allemaal onwijs leuk jongens. Geniet lekker!
Xxx

Pap en mam

Ik had al een heel bericht getikt met een vinger toen even dom op herstel met de vinger gisteren gezellig met Marit bij M enJ wat is het leuk om zo mee te reizen met jullie heel veel liefs dikke knuffel Hans en Grietjexxxxxxxxxxxxx

Hans en Aad

Toch een relatiebreuk?Ik had goeie hoop dat het in de twijfelaar wel weer goed zou komen,maar nu gescheiden slaapkamers,oei oei.Wat een bof dat het weer nu eindelijk meewerkt,geniet er van en veel plezier met de rest van de route.Een boel knuffel,wij.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!